Doprava a platba

Nabízíme Vám tyto možnosti převzetí zboží:

  • Osobní odběr / Brno (ZDARMA) - zboží si můžete po předchozí dohodě, vyzvednout přímo u nás (Business Park Chapel, Masarykova 118, 664 42 Modřice), tudíž neplatíte poštovné ani balné.
  • Zásilkovna - Z POINT (platba předem 99 Kč) - pouze pro objednávky do 5 kg.
  • Zásilkovna - doručení na adresu (platba předem 144 Kč) - pouze pro objednávky do 5 kg.
  • Přepravní služba (platba předem od 5 - 10kg - 336 Kč)- zboží vám je doručeno až do domu na Vámi určenou adresu a při nezastižení Vám jej dopravce doručí následující den.
  • Přepravní služba  (platba předem od 10 -  30kg - 680 Kč) - zboží vám je doručeno až do domu na Vámi určenou adresu a při nezastižení Vám jej dopravce doručí následující den.
  • Přepravní služba  (platba předem od 30 -  50kg - 943 Kč) - zboží vám je doručeno až do domu na Vámi určenou adresu a při nezastižení Vám jej dopravce doručí následující den.   
  • Přepravní služba  (platba předem od 50 -  70kg - 1399 Kč) - zboží vám je doručeno až do domu na Vámi určenou adresu a při nezastižení Vám jej dopravce doručí následující den.   
  • Přepravní služba - Doprava na paletách (platba předem od 70 - 345kg - 1990 Kč)  -  zboží Vám je doručeno až do domu na Vámi určenou adresu. 

Při doručování prostřednictvím TOPTRANS (přepravní služby) je nutná vaše přítomnost nebo přítomnost vašeho zmocněnce na uvedené adrese. Na den doručení zásilky Vás upozorníme telefonem a e-mailem. V den doručení Vás bude operativně kontaktovat doručovatel TOPTRANS(přepravní služby) na Vámi zadaný telefonní kontakt. Co se týká přepravní lhůty, u zboží posílaného prostřednictvím TOPTRANS je tato lhůta 24 hodin.

Doručování prostřednictvím Doprava na paletách je nutná vaše přítomnost nebo přítomnost vašeho zmocněnce na uvedené adrese. Na den doručení zásilky Vás upozorníme emailem. V den doručení Vás bude operativně kontaktovat doručovatel SMS, doručovací rozmezí v čase 8-16hod. Přepravní lhůta - standardní doručení (1-2 prac.dny).

Pokud při přebírání balíku zpozorujete jakékoliv viditelné poškození, můžete jej odmítnout převzít z důvodu poškození přepravního obalu.

Více informací naleznete v obchodních podmínkách.