Doprava a platba
Nabízíme Vám tyto možnosti převzetí zboží:
- Osobní odběr / Brno (ZDARMA) - zboží si můžete po předchozí dohodě, vyzvednout přímo u nás (Business Park Chapel, Masarykova 118, 664 42 Modřice), tudíž neplatíte poštovné ani balné.
- Přepravní služba (platba předem do 5kg - 144 Kč)- zboží vám je doručeno až do domu na Vámi určenou adresu a při nezastižení Vám jej dopravce doručí následující den.
- Přepravní služba (platba předem do 10kg - 244 Kč)- zboží vám je doručeno až do domu na Vámi určenou adresu a při nezastižení Vám jej dopravce doručí následující den.
- Přepravní služba (platba předem od 10 - 30kg - 439 Kč) - zboží vám je doručeno až do domu na Vámi určenou adresu a při nezastižení Vám jej dopravce doručí následující den.
- Přepravní služba (platba předem od 30 - 50kg - 862 Kč) - zboží vám je doručeno až do domu na Vámi určenou adresu a při nezastižení Vám jej dopravce doručí následující den.
- Přepravní služba / kurýr (platba předem od 50 - 300kg - 1995 Kč) paletový odběr - zboží Vám je doručeno až do domu na Vámi určenou adresu.
- Zásilkovna - Z POINT (platba předem 99 Kč) - pouze pro objednávky do 5 kg.
- Zásilkovna - doručení na adresu (platba předem 124 Kč) - pouze pro objednávky do 5 kg.
Při doručování prostřednictvím DPD (přepravní služby) je nutná vaše přítomnost nebo přítomnost vašeho zmocněnce na uvedené adrese. Na den doručení zásilky Vás upozorníme telefonem a e-mailem. V den doručení Vás bude operativně kontaktovat doručovatel DPD(přepravní služby) na Vámi zadaný telefonní kontakt.
Veškeré zboží je vždy zabaleno v kartonu, aby během přepravy k Vám nedošlo k poškození. Pokud při přebírání balíku zpozorujete jakékoliv viditelné poškození přepravního kartonu, můžete jej odmítnout převzít z důvodu poškození přepravního obalu.
Co se týká přepravní lhůty, u zboží posílaného prostřednictvím DPD je tato lhůta 24 hodin. Více informací naleznete v obchodních podmínkách.
Při doručování prostřednictvím kurýra je nutná vaše přítomnost nebo přítomnost vašeho zmocněnce na uvedené adrese. Na den doručení zásilky Vás kurýr upozorní den předem telefonem. V den doručení Vás bude operativně kontaktovat kurýr na Vámi zadaný telefonní kontakt.
Pokud při přebírání balíku zpozorujete jakékoliv viditelné poškození, můžete jej odmítnout převzít z důvodu poškození.